swerogge Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 (edited) ...lite osäker på om denna tråd bör ligga här eller under "Säkerhetsprogram (antivirus, brandväggar, antispionprogram, HIPS m.fl)" Blev lite konfunderad nu när jag under en titt i "Administrationsverktyg/Tjänster upptäcker att Windows Defender inte är aktiv utan startas endast manuellt... ska det vara så?? Borde den inte vara inställd att starta Automatiskt eller starta Automatiskt med fördröjning?? Har precis installerat Microsoft Security Essentials.. kan det möjligen ha med den installationen att göra?? ..att alltså Windows Defenders funktion/er tas över av Microsoft Security Essential ?? Edited February 11, 2010 by swerogge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Har precis installerat Microsoft Security Essentials.. kan det möjligen ha med den installationen att göra?? ..att alltså Windows Defenders funktion/er tas över av Microsoft Security Essential ?? Helt rätt uppfattat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted February 11, 2010 Author Share Posted February 11, 2010 Tack e-son ..tur att jag inte aktiverade Defender.. men om jag gjort det hade väl måhända systemet upptäckt det o vidtagit åtgärder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Flyttar den till lämpligare kategori // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts