Gå till innehåll

Tävla och vinn en Windows 7 Ultimate (retail)!


Andreas Stenhall

Recommended Posts

  • Svar 140
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Ja da har jag ocksa gjort det...

Sittandes i Thailand :-)

Var ju intressanta delar av hemsidan som jag inte riktigt utforskat forut...

Ska bli lite mer aktiv pa chatt och bloggar ocksa tror jag.. Trevligt med en ny utlottning.

Tackar Stenis (och Hermelin...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I samarbete med Hermelin IT-partner (www.hermelin.se) så lottas ett exemplar av Windows 7 Ultimate* ut till den som deltar i tävlingen enligt nedanstående tävlingsregler.

För att delta är det enda du behöver göra att besöka Bloggarna, Galleriet, Kalendern, Buggtrackern, Chatten och Nedladdningar.

Svara sedan med ett inlägg i den här tråden. Endast ett inlägg i denna tråd per medlem (det är strikt emot reglerna att ha flera konton på sajten). Tävlingen pågår till 26 februari då vinnaren lottas fram.

* Det är en retailversion av Windows 7 Ultimate engelsk språkversion. Du får Windows 7 Ultimate helt på svenska genom att installera det svenska språkpaketet via Windows Update.

OBS! Frågor kring tävlingen hanteras via PM eller genom att skapa en ny tråd.

Mycket nyttigt att upptäcka för en som är helt ny på alltomxp.se och nu kvalificerad för tävlingen om Windows 7 som jag gärna vill ha men pensionens storlek hitills sagt nej till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad bra!

Jag har tydligen inte tittat runt ordentligt, så det var bra med en sådan tävling.

Hittade massa roligt att titta vidare på.

Men inne på Chatten var det tomt, inte en kotte inne.

Men det är kanske inte rätt tid just nu.

Och jag håller tummarna på en vinst och samtidigt vill jag önska alla andra lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutdatum för tävlingen har nåtts och vinnaren av Windows 7 Ultimate retail är SickyMixx (http://www.alltomxp.se/forum/index.php/user/11947-sickymixx/).

Med från mitt besök hos Microsoft i USA i förra veckan har jag med mig tre licenser av Windows 7, en Ultimate, Professional och en Home Premium som jag i samband med namnbytet från alltomxp till alltomwindows.se nu lottar ut i en ny tävling, se http://www.alltomwindows.se/taevla.html för mer info!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...