Gå till innehåll

Vi är på forumet 11.354 st just nu!


Sunshine

Recommended Posts

Av dessa, hur många har skype? Ett bra sätt att konkursa Telia, Telenor, 3, och flera.

Eller? Har jag fel? Man ringer för ingenting via Skype, inget abonnemang, ingen månadsavgift osv.... :lol:

Ja, man måste ju ha en dator med ljudkort, headset, men en fixidé ja fick. Hjärnan funkar, men inte kroppen!! :P

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idén är god... i verkligheten är det inte lika bra, dock. Tyvärr har inte Skype nått fram lika bra i Sverige som i t ex USA.

Jag började använda Skype för ganska många år sen... men i mitt fall har det inte nått längre än typ MSN. Det är ett väldigt begränsat antal som verkligen använder Skype när det kommer till kritan. Den enda möjligheten att kunna nyttja Skype till fullo är att skaffa ett abonnemang. Å andra sidan så är det trots allt billigare än en vanlig operatör...

// Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idén är god... i verkligheten är det inte lika bra, dock. Tyvärr har inte Skype nått fram lika bra i Sverige som i t ex USA.

Jag började använda Skype för ganska många år sen... men i mitt fall har det inte nått längre än typ MSN. Det är ett väldigt begränsat antal som verkligen använder Skype när det kommer till kritan. Den enda möjligheten att kunna nyttja Skype till fullo är att skaffa ett abonnemang. Å andra sidan så är det trots allt billigare än en vanlig operatör...

// Mange

SKYPE är bra, hela vår familj utspridd i Sverige o Europa använder det, samt de flesta av våra bekanta! Använder det som telefon med ringer fast telefoner o smsar!

Oxå haft det någral år!

Bra sätt att hålla kontakten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SKYPE är bra, hela vår familj utspridd i Sverige o Europa använder det, samt de flesta av våra bekanta! Använder det som telefon med ringer fast telefoner o smsar!

Oxå haft det någral år!

Bra sätt att hålla kontakten!

Kan bara hålla med om att Skype är det bästa alternativet då man vill ringa billigt till vänner och bekanta (fasta telefoner, mobil etc...). Och det bästa av allt man behöver inte ha datorn igång då man ringer via Skype. Räcker med att man pluggar in sin Skypetelefon via modemet (om man har den typen av Skypetelefon) då är man kontaktbar dygnet runt :)

Ångrar inte en sekund att jag skaffade Skype för ca ett år sedan och sa upp abonnemanget hos Telia.

//Malou

Redigerad av Malou
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...