Sunshine Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 (edited) Av dessa, hur många har skype? Ett bra sätt att konkursa Telia, Telenor, 3, och flera. Eller? Har jag fel? Man ringer för ingenting via Skype, inget abonnemang, ingen månadsavgift osv.... Ja, man måste ju ha en dator med ljudkort, headset, men en fixidé ja fick. Hjärnan funkar, men inte kroppen!! Edited February 12, 2010 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Idén är god... i verkligheten är det inte lika bra, dock. Tyvärr har inte Skype nått fram lika bra i Sverige som i t ex USA. Jag började använda Skype för ganska många år sen... men i mitt fall har det inte nått längre än typ MSN. Det är ett väldigt begränsat antal som verkligen använder Skype när det kommer till kritan. Den enda möjligheten att kunna nyttja Skype till fullo är att skaffa ett abonnemang. Å andra sidan så är det trots allt billigare än en vanlig operatör... // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Idén är god... i verkligheten är det inte lika bra, dock. Tyvärr har inte Skype nått fram lika bra i Sverige som i t ex USA. Jag började använda Skype för ganska många år sen... men i mitt fall har det inte nått längre än typ MSN. Det är ett väldigt begränsat antal som verkligen använder Skype när det kommer till kritan. Den enda möjligheten att kunna nyttja Skype till fullo är att skaffa ett abonnemang. Å andra sidan så är det trots allt billigare än en vanlig operatör... // Mange SKYPE är bra, hela vår familj utspridd i Sverige o Europa använder det, samt de flesta av våra bekanta! Använder det som telefon med ringer fast telefoner o smsar! Oxå haft det någral år! Bra sätt att hålla kontakten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 (edited) SKYPE är bra, hela vår familj utspridd i Sverige o Europa använder det, samt de flesta av våra bekanta! Använder det som telefon med ringer fast telefoner o smsar! Oxå haft det någral år! Bra sätt att hålla kontakten! Kan bara hålla med om att Skype är det bästa alternativet då man vill ringa billigt till vänner och bekanta (fasta telefoner, mobil etc...). Och det bästa av allt man behöver inte ha datorn igång då man ringer via Skype. Räcker med att man pluggar in sin Skypetelefon via modemet (om man har den typen av Skypetelefon) då är man kontaktbar dygnet runt Ångrar inte en sekund att jag skaffade Skype för ca ett år sedan och sa upp abonnemanget hos Telia. //Malou Edited February 12, 2010 by Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts