Gå till innehåll

För kännedom! Börjar rensa i Café


Manneman

Recommended Posts

Precis som titeln säger... jag har så smått börjat rensa i Café. Än så länge är det bara trådar som har anknytning till Jul/Nyår som tagits bort... men efter hand kommer andra döda trådar plockas bort. Jag kommer börja från sista sidan och arbeta mig framåt. För Er som är mycket aktiva i Cafédelen så är detta inte för att vara elak, utan bara för att rensa ut inaktuella ämnen... :)

Denna tråden är bara startad för att lämna information...

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som titeln säger... jag har så smått börjat rensa i Café. Än så länge är det bara trådar som har anknytning till Jul/Nyår som tagits bort... men efter hand kommer andra döda trådar plockas bort. Jag kommer börja från sista sidan och arbeta mig framåt. För Er som är mycket aktiva i Cafédelen så är detta inte för att vara elak, utan bara för att rensa ut inaktuella ämnen... :)

Denna tråden är bara startad för att lämna information...

// Manneman

Snälla låt bli Bästa Hockeylag. :D

Annars startar vi bara en ny igen!

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hallå... jag skrev ju inaktuella trådar :rolleyes: Jag kan ju inte plocka bort guldkornen, eller hur? :P

// Mange

Bra initiativ, rensa det som inte behövs. Ger bara mera utrymme på servern....... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Fortsätter rensa... OM det är någon som har önskemål kring att något ska vara kvar så säg till NU. Främst plockar jag bort trådar som har med helger att göra (jul, nyår osv) men även äldre inaktuella trådar.

Uppdatering: Går ut ganska hårt. Trådar som hänvisar till utomstående länkar där dessa inte längre finns åker i papperskorgen...

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...