Manneman Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Precis som titeln säger... jag har så smått börjat rensa i Café. Än så länge är det bara trådar som har anknytning till Jul/Nyår som tagits bort... men efter hand kommer andra döda trådar plockas bort. Jag kommer börja från sista sidan och arbeta mig framåt. För Er som är mycket aktiva i Cafédelen så är detta inte för att vara elak, utan bara för att rensa ut inaktuella ämnen... Denna tråden är bara startad för att lämna information... // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Precis som titeln säger... jag har så smått börjat rensa i Café. Än så länge är det bara trådar som har anknytning till Jul/Nyår som tagits bort... men efter hand kommer andra döda trådar plockas bort. Jag kommer börja från sista sidan och arbeta mig framåt. För Er som är mycket aktiva i Cafédelen så är detta inte för att vara elak, utan bara för att rensa ut inaktuella ämnen... Denna tråden är bara startad för att lämna information... // Manneman Snälla låt bli Bästa Hockeylag. Annars startar vi bara en ny igen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 Men hallå... jag skrev ju inaktuella trådar Jag kan ju inte plocka bort guldkornen, eller hur? // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Men hallå... jag skrev ju inaktuella trådar Jag kan ju inte plocka bort guldkornen, eller hur? // Mange Bra initiativ, rensa det som inte behövs. Ger bara mera utrymme på servern....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Helt ok... tycker jag, men lämna whiskyn bara... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 Helt ok... tycker jag, men lämna whiskyn bara... Lika givet som Hockey-tråden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 2, 2010 Author Share Posted March 2, 2010 Fortsätter rensa... OM det är någon som har önskemål kring att något ska vara kvar så säg till NU. Främst plockar jag bort trådar som har med helger att göra (jul, nyår osv) men även äldre inaktuella trådar. Uppdatering: Går ut ganska hårt. Trådar som hänvisar till utomstående länkar där dessa inte längre finns åker i papperskorgen... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts