Pappa Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 I W7 saknar jag en sak från utforskaren i XP. När man på vänstersidan i utforskaren i XP bläddrar runt med piltangenterna så blir innehållet synligt på högersidan, men i W7 så måste jag dubbelklicka med musen eller trycka på Enter för att innehållet skall visa sig. Finns det någon som känner till om och isåfall hur detta går att införa i W7. Tack på förhand Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Verktygsmenyn i utforskaren, Mappalternativ. Visa alla mappar Utöka automatiskt..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappa Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 Tack för det, skall strax testa. -Bengt- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 (edited) Tror inte det tipset har den effekt du var ute efter. Det enda sättet jag vet är att trycka mellanslag eller enter när man står på en katalog man vill ska visas i högerfältet. Edited February 15, 2010 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Klicka på det inringade i bilden så kommer allt det du markerar upp i högerfältet, se bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Klicka på det inringade i bilden så kommer allt det du markerar upp i högerfältet, se bild Tror inte pappa menade förhandsgrandskringsfönstret utan däremot det att om han flyttar markeringen mellan mapparna i den högra kolumnen i utforskaren med hjälp av tangenbordets piltrangenter så måste han (och även jag) trycka ned Enter eller mellanslagstangenten för att se vad som finns i valda mapp... skulle också vilja veta hur man kan göra, om det går, för att få det som i XP.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts