Lasse B Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Har fått en updatering valfri i windows update som heter följande. Broad com driver update for brodacom 802,11 network adepter, bör jag ta hem denna ?? Kör inte med trådlöst om det nu handlar om det ?? Tacksam för ett svar. Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 (edited) Antaglien har du ett inbyggt trådlöst kort i din dator, och detta är de senaste publicerad WHQL godkända drivrutinen för det kortet. edit: missade trådlöst Edited February 15, 2010 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 (edited) Antaglien har du ett inbyggt kort i din dator, och detta är de senaste publicerad WHQL godkända drivrutinen för det kortet. Bör man då ta hem det ?? Är det till trådlöst ?? Lasse B Edited February 15, 2010 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Ja, det är till trådlöst nätverkskort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 Nu andvänder jag inte trådlöst, kan jag då skippa att ta hem det ?? LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 nej den är ju inte jätteviktig om du inte använder kortet, men oftast bra att vara uppdaterad. Så gör nog varken till eller ifrån om du väljer att installera denna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 (edited) Jag updaterade det, kan vara bra om man ändå börjar med trådlöst, och bra att vara ordentligt updaterad, det var en sak till som tydligen tillhörde nätverkskortet som heter, Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20)>>>( Vad fyller Realtek för funktion ??? Vad andvänds det till ?? ) Var det okej att jag updaterade det också ????? Man kan ju tydligen återställa drivrutinerna om det skulle hända något, men det hoppas jag att jag inte skall behöva. Lasse B Edited February 16, 2010 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Jag updaterade det, kan vara bra om man ändå börjar med trådlöst, och bra att vara ordentligt updaterad, det var en sak till som tydligen tillhörde nätverkskortet som heter, Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20)>>>( Vad fyller detta för funktion ??? ) updaterade det också, var det okej ????? Man kan ju tydligen återställa drivrutinen om det skulle hända något, men det hoppas jag att jag inte skall behöva. Lasse B Drivrutiner för ditt nätverks kort! NIC = Network Interface Controller, tillverkad av Realtek, som dessutom gör en massa andra saker som ljud, grafik osv. standard kort i datorer! Helt Ok att ha uppdaterat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted February 16, 2010 Author Share Posted February 16, 2010 Tack för hjälpen. Ha en bra dag Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts