Grisplytet Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Någon annan som som använder avast5 och åtgärdscentret anser att det INTE finns något av-program installerat ? (win 7 x64 ultimate) programmet fungerar alldeles utmärkt dock, bara ett litet irritationsmoment... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Någon annan som som använder avast5 och åtgärdscentret anser att det INTE finns något av-program installerat ? (win 7 x64 ultimate) programmet fungerar alldeles utmärkt dock, bara ett litet irritationsmoment... Jag kan som parrentes sagt säga att jag hade samma problem som dig, jag hade dock Avast 4, så jag bytte till MS Security Essentials men det var i grund och botten inte detta problem som fick mig att byta, jag vill helt enkelt testa MS egentillverkade AV av nyfikenhet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Jag hade det problemet... ta bort det och installera det på nytt! Funkade för mig... // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grisplytet Posted February 16, 2010 Author Share Posted February 16, 2010 jupp, det löste sig me att ominstallera. misstaget verkar vara att installera över gamla home 4.8 (som jag gjorde) man blir tvungen o använda aswclear.exe som finns på deras hemsida för att få till det ordentligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts