Gå till innehåll

Utforskarens tidigare alternativ finns inte eller?


swerogge

Recommended Posts

Tidigare i utforskaren, då jag hade XP, så hade jag möjlighet att välja t.ex. "reverse" ... om jag exempelvis ville radera de flesta filer som fanns i en mapp men inte alla så markerade jag de jag ville behålla och därefter valde "reverse" så blir ju som alla vet alla andra filer markerade men de filer jag från början markerade blev istället omarkerade och därefter var det alltså bara att trycka på delete.. Nu i min windows7:a så har jag inte det alternativet längre, i vart fall kan jag inte hitta det... nån som vet nåt/det som inte jag vet?? .. Går det att med ett enkelt trix få utforskaren att mera uppföra sig som i XP .. t.ex. alternativet "reverse"?

Redigerad av swerogge
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade för bråttom med att skicka ut denna fråga <_< ..var ju inga problem att hitta svaret med lite enkel sökning på t.ex. google

Ta tillbaka den klassiska menyn i Utforskaren :P .. detta gäller Windows Vista men funkar tydligen också i W7:an :D

Redigerad av swerogge
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade för bråttom med att skicka ut denna fråga <_< ..var ju inga problem att hitta svaret med lite enkel sökning på t.ex. google

Ta tillbaka den klassiska menyn i Utforskaren :P .. detta gäller Windows Vista men funkar tydligen också i W7:an :D

Sånt händer ibland, man har för bråttom, men hittar ganska fort och själv svaren på olika saker. Google är ett suveränt sätt att finna svar på frågor faktiskt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...