Jump to content

Försöker uppgradera build 7260 till 7600 windows 7

Guest TweekiE
 Share

Recommended Posts

Guest TweekiE

Hej! har köpt en windows 7 skiva som jag nu förösker installera...

Har haft rc:n ett bra tag... men nu skulle jag skaffa "fulla" versionen men det funkar inte...

För när jag ska köra en upgrade så säger den

You cant do a typical upgrade using an installation disc thats different from the language installed on your computer. Go online to see how to install Windows 7 and keep your files and settings.

Någon som förstår vad detta betyder måste jag ändra språk i så fall hur?

Srry men är inte så värst insatt.

Guest TweekiE

Okej... såg att någon hade haft samma problem att uppgradera fast från vista och han löste det...

aja... då blir det till att ta backup på hela skiten... finns det någon extern hårddisk du föredrar? :lol:

Okej... såg att någon hade haft samma problem att uppgradera fast från vista och han löste det...

aja... då blir det till att ta backup på hela skiten... finns det någon extern hårddisk du föredrar? :lol:

Njaee... jag använder helst inte externa hårddiskar då dom har en tendens att gå sönder pga värmeproblem. Har dock en som jag använder vid just sådana här tillfällen... annars står den bara och samlar damm. Tror inte att märket har någon större betydelse.