Landsfiskalen Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Hej. När man trycker ned mushjulet, precis som en knapp, brukar det ju komma upp en sån där rund sak med pilar, som gör att man kan "sväva" omkring på sidor som är större än skärmen. Vad kallas det eller den funktionen? Skaffa mig ett trådlöst tangentbord och mus. Får bara upp ett plus-tecken med mitten-hjulknappen. Jo, så jag tänkte skriva till supporten och fråga men det är inte så lätt när jag inte vet vad det heter. Särskillt inte när man nåste fråga in english. Logitech Cordless Desktop EX110. 350 spänn Impulsköp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted January 7, 2006 Author Share Posted January 7, 2006 Jag fick ordning på det själv, fast jag inte vet vad det kallas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest drakfelt Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 "When i push and hold the scroll button on my mouse?" ;D kanske Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 "Autoscroll", fast jag föredrar "Bakåt", dvs. samma som bakåtpil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted March 15, 2006 Author Share Posted March 15, 2006 Tackar. Autoscroll va de ja. Ni ska bara veta vilket huvudbry jag haft för det. 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts