Gå till innehåll

Microsoft Security Essentials på Svenska?


Recommended Posts

Hej?Jag bara "undrar" när Microsoft tänker/planerar att släppa M S E på svenska.................. :mellow:

Fungerar förövrigt mycket bra! Är helt nöjd!!! Jag kan skriva,läsa och förstå engelska men föredrar att ha mina program på svenska........... :rolleyes:

Mvh.Ozzyman B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 månader senare...
Postad (redigerade)

Jag bara "undrar" när Microsoft tänker/planerar att släppa M S E på svenska

Nu finns Swedish att välja på under Locale or Language.

Men om det verkligen blir på svenska låter jag stå öppet. I nerladdningsfilen står "...en-us-vista-win7". Tittar man på de andra lolala språken står respektive lands landskoder.

http://www.microsoft.com/security_essentials/support.aspx?mkt=en-us

Redigerad av Japanmannen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...

Nu har det nog kommit på svenska. Undrar om det bara är att hämta filen och installera över den engelska versionen.? Varför jag frågar är för att jag fått installera om Windows efter avinstalation av Microsoft Security Essentials vid samtliga avinstallationer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför jag frågar är för att jag fått installera om Windows efter avinstalation av Microsoft Security Essentials vid samtliga avinstallationer.

Hu, det låter inte bra? Hur kan det komma sig?

Att avinstallera MSE för att lägga in den svenska versionen är ju en snabb fix annars.

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Jag har laddat upp det och installerat, gick snabbt och fint. Är riktigt nöjdbiggrin.gif

Har haft ett betalprogram innan men det skulle ta slut nu i december och jag hade

ingen lust att betala mer för det...det ångrar jag inte när det finns gratis antivirusprogram

som det här!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Är detta verkligen version 2? Läser man på sidan som du länkar till står det version 1

Webmaster´n var nog trött... eller blasé. ;)

Det står också publiceringsdatum: 2010-12-16. Laddar man ner filen kan man i egenskaperna se följande...

post-1936-0-27126100-1292578392_thumb.pn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...