bobcat Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Har problem med att win.uppdate alltid ändrar sig till , sök aldrig efter uppdateringar , om jag går in och ändrar det till , hämta uppdateringar men låt mig välja om de skall installeras , så nästa gång jag kollar så har det ändrats till det första (sök aldrig ----- ).Bosse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Det kan vara ditt antivirus som förhindrar ändringar av inställningarna. Vad använder du som firewall / antivirus? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobcat Posted February 23, 2010 Author Share Posted February 23, 2010 Det kan vara ditt antivirus som förhindrar ändringar av inställningarna. Vad använder du som firewall / antivirus? Kör med comodo internet sec. har aldrig varit något problem förut utan det har kommit nu dom sista dagarna./B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Kör också Comodo, men kanske med andra inställningar?, utan problem. Hur som helst så hittar jag många olika förslag på vad problemet kan vara men ett du kan försöka med är det här. http://www.intowindows.com/windows-update-error/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts