Gå till innehåll

Kör nu Duplicate cleaner med framgång, men ...


Sandstone50

Recommended Posts

Nu har jag lokaliserat mängder med dubletter, men kan inte ta bort dom... vilken ironi ?? eller ??

Jag har ju ingen behörighet som trusted installer- :( VAD ÄR DET ??? HUR BLIR man det ???

Det är ju bara jag som sitter vid datorn...

Har även kommit i kontakt med liknande "fenomen".... men aldrig "trusted".... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag lokaliserat mängder med dubletter, men kan inte ta bort dom... vilken ironi ?? eller ??

Jag har ju ingen behörighet som trusted installer- :( VAD ÄR DET ??? HUR BLIR man det ???

Det är ju bara jag som sitter vid datorn...

Har även kommit i kontakt med liknande "fenomen".... men aldrig "trusted".... B)

Hej igen, hoppas att du är hemma på engelska:

Open Task Manager and try to kill the TrustedInstaller.exe process which may be running.

Öppna aktivitetshanteraren, genom att högerklicka nere på den svarta/gråa raden längst ner, klicka på fliken processer. Markera TrustedInstaller.exe, tryck avsluta process.

If you are unable to kill this process, open Services.msc and stop the Windows Module Installer service, that runs Trustedinstaller.exe.

Om detta inte funkar, skriv services.msc i sökfältet efter att ha tryckt på startknappen, sedan Enter, och scrolla fram till Windows Module Installer service, och markera "Stoppa tjänst"

Redigerad av Mats H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...