Lasse B Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Såg på Hps hemsida att det har kommit en uppdatering av Bios till min dator, 2010-01 F 61. Bör man bara uppdatera om det är problem med datorn, eller skall man ändå plocka hem den ??? Tycker att datorn funkar bra i nuläget Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superlight Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Nej, man bör inte uppdatera bioset om datorn funkar bra i övrigt. BIOS-uppgradering gör man endast om man lider av krascher eller något annat fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted February 26, 2010 Author Share Posted February 26, 2010 Nej, man bör inte uppdatera bioset om datorn funkar bra i övrigt. BIOS-uppgradering gör man endast om man lider av krascher eller något annat fel. Tackar, jag kollade för säkerhets skull även med HP Support, och dom sa ungefär detsamma som du. Så det får vara. Ha en bra dag Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Den enda ändringen verkar vara: FIXES: - Fixes an issue where the battery LED indicator does not flicker if the battery is trickle charging. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Även om datorn fungerar bra, så tycker jag att man skall uppdatera BIOS. Varför uppdaterar man allt annat? Bra med att ha det allra senaste, tycker jag dock i.a.f.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gero Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 If it isn't broken, don't fix it... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts