p079mbw Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Hej, var lite väl snabb när jag tog bort några menyer, t ex Norton och ett par andra. Nu kommer jag inte åt visa, arkiv etc och kan alltså inte återställa något. Har kollat på Firefox´hemsida men där hänvisas just till "visa, arkiv etc". Som jag inte kan se. Vad göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 (edited) Antar att du menar Firefox meny? Om du trycker ner Alt-knappen, syns den inte då? Edited February 26, 2010 by singlemalt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p079mbw Posted February 26, 2010 Author Share Posted February 26, 2010 Antar att du menar Firefox meny? Om du trycker ner Alt-knappen, syns den inte då? Du har så rätt!!! Tänkte inte på det... Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts