Ollew Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Hejsan Ett litet småjobbigt problem har uppstått. Jag har just skaffat mig en ny dator och till en början fungerade Autostarten till cdn som den ska. Men nu fungerar den inte alls. Jag måste manuellt gå in och öppna det som finns på skivan... Nån som vet vart problemet kan ligga Tacksam för svar / Olle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Hej Det kan vara så att din autorun är avstängd i registret, skapa ett nytt dokument i anteckningar, kopiera och klistra in nedan kod och spara som "Autorun_cd.reg" Dubbelklicka på filen, spara till registret. Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesCdrom] "AutoRun"=dword:00000000 Om detta inte hjälper får vi fortsätta med något annat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts