CGD Postad Mars 5, 2010 Dela Postad Mars 5, 2010 En användare på datorn. Har flyttat Outlook filerna till användarens personliga dokumenmapp som i sin tur är flyttad till D. Men nu går det inte att öppna Outlook 2007. Får besked att jag inte har behörighet till filerna. Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Cecilia Postad Mars 5, 2010 Dela Postad Mars 5, 2010 Du behöver nog sätta ny ägare till filerna och mapparna det gäller: http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows-vista/Troubleshoot-access-denied-when-opening-files-or-folders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
CGD Postad Mars 5, 2010 Författare Dela Postad Mars 5, 2010 Efter att letat hittade jag hur man skall göra. Det går inte att göra som i Outlook 2003 där man bara flyttar pst filen. Jag fick gå in Verktyg - Alternativ - Konfigurera E-post knappen E-postkonton vidare till fliken Datafiler och där gå till Lägg till. Jag lägger då till den pst fil som finns på det nya stället och efter en omstart kan jag ta bort den gamla pst filen. Måste det vara så omständligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.