Gå till innehåll

Har problem med fjärrhjälpen i MSN


Recommended Posts

Hej,

Har sökt igenom forumet, men inte sett något sådant här problem. Det är inte heller första gången jag råkat ut för detta heller. Min gamla Vaio hade det också.

Till problemet:

Varje gång jag, eller någon begär fjärrhjälp via MSN, så startar datorn om mitt nätverkskort. Varför? Det fungerar däremot om man använder windows 7 och Vista fjärrhjälp som finns i

operativsystemet. Någon som har en lösning? Mycket irriterande. Problemet dök upp, när Windows MSN 8.0 kom innan denna version var det inga problem alls varken i vista eller Windows 7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Har sökt igenom forumet, men inte sett något sådant här problem. Det är inte heller första gången jag råkat ut för detta heller. Min gamla Vaio hade det också.

Till problemet:

Varje gång jag, eller någon begär fjärrhjälp via MSN, så startar datorn om mitt nätverkskort. Varför? Det fungerar däremot om man använder windows 7 och Vista fjärrhjälp som finns i

operativsystemet. Någon som har en lösning? Mycket irriterande. Problemet dök upp, när Windows MSN 8.0 kom innan denna version var det inga problem alls varken i vista eller Windows 7.

En fråga, startar om nätverks kortet??

Hur yttrar sig det? Tappar du förbindelsen med internet?

Ngn felkod? Fel logg?

Kan du beskriva närmare vad som inträffar.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...