Eagl3s1ght Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 När jag startar datorn visas inte alla ikoner i notification-field som det kallas på engelska (det där fältet nere till höger där alla ikoner är). Exempelvis har jag ett program som heter Xfire som jag ser vissa gånger jag startar upp Windows men andra gånger inte. Vad kan detta bero på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 När jag startar datorn visas inte alla ikoner i notification-field som det kallas på engelska (det där fältet nere till höger där alla ikoner är). Exempelvis har jag ett program som heter Xfire som jag ser vissa gånger jag startar upp Windows men andra gånger inte. Vad kan detta bero på? Har du tryckt på den lilla "pilen" som visar de dolda ikonerna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Har du tryckt på den lilla "pilen, (pil upp)" som visar de dolda ikonerna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagl3s1ght Posted March 10, 2010 Author Share Posted March 10, 2010 Den funktionen är avaktiverad Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 (edited) Ett sätt kan vara att i egenskaper för programmet, sedan kompatibilitet, ange Vista service pack 2, oftast står XP SP3 förinställt. Starta sedan programmet från startmenyn. Funkar med MSN bl.a Annars vet jag inte! Edited March 10, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Flyttad till lämpligare kategori // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagl3s1ght Posted March 10, 2010 Author Share Posted March 10, 2010 Man kan väl säga att detta är löst, tackar för svaren. Min lösning: Tog bort det jag lagt till själv i Startup-katalogen och använde programmen själva till att göra en startup-genväg (Make this program start up when Windows starts) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts