rt-head Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 söker drivrutin för nätverkskortet i mitt MSI -7360 Moderkort....har ominstallerat XP och när jag hämtar hem nya drivisar från MSI hemsida för nätverkskortet finns ingen setupfil?? bara systemfiler o dll filer..inget att starta processen med?? nån som vet hur man gör.....tacksam för hjälp omg.....då jag inte kommer ut på internet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Starta Device Manager, högerklicka på det gula frågetecknet som representerar ditt kort och välj "Update driver". Peka sen ut katalogen där dll:er och inf-filerna ligger /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rt-head Posted March 11, 2010 Author Share Posted March 11, 2010 det får jag inte o funka?? han frågar ju bara efter diskett eller cd skiva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rt-head Posted March 11, 2010 Author Share Posted March 11, 2010 fixade det.....tack för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Härligt att det funkar! /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts