Carro.. Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Jag vet inte hur jag ska få fram bilden på tv:n. Jag har kopplat in hdmi-kabeln och går in på bildskärmsinställningar för att aktivera den andra skärmen men den vill inte bli aktiverad. Den verkar inte hitta åt TV:n så jag skulle behöva lite hjälp:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Du kanske behöver välja ingång på TV:n också om den inte byter signalkälla själv. De vanligaste ingångarna på min TV (LG) växlar själv över men inte HDMI, den måste jag välja manuellt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Jag vet inte hur jag ska få fram bilden på tv:n. Jag har kopplat in hdmi-kabeln och går in på bildskärmsinställningar för att aktivera den andra skärmen men den vill inte bli aktiverad. Den verkar inte hitta åt TV:n så jag skulle behöva lite hjälp:) Länk som kan vara nyttig: http://digitalahemmet.idg.se/2.10583/1.227564 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts