ovan Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Hej Jag har ett problem med att skriva ut från Office 2007, jag får svaret att ingen skrivare är installerad (vilken den är, det alldeles utmärkt att skriva ut från "anteckningar"). Jag kan inte heller förhandsgranske i Office. Jag har provat att reparera office ( ej iofs ominstallation) instalera om skrivaren...... Är det någon som har fler ideer på felsökning så tar jag gärna emot dom. W7x64, Office 2007, HP 6715b, 4GB ram.... Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Kan du visa hur det ser ut i kontrollpanelen resp. utskriftsvalen i Word, som bilderna visar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovan Posted March 17, 2010 Author Share Posted March 17, 2010 Hej La in skärmdumpar i ett worddokument Jag lyckades skriva ut en gång när jag startade utan CIS4, problemet kanske är där.... Micke Felmeddelandet ser ut så här.docx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Allt ser ut att vara OK så långt. Hur är den ansluten, USB eller nätverk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovan Posted March 17, 2010 Author Share Posted March 17, 2010 USB, men det som är konstigt är att det går att skriva ut från anteckningar... Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovan Posted March 17, 2010 Author Share Posted March 17, 2010 Jag tror att jag har hittat felet, i CIS4 (Comodo Internet security) så måste man lita på digitalt signerade av betrodda programmutgivare vilket jag inte gjorde i CIS3.... Nu funkar det, iaf en gång till.... Tack för hjälpen Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Bra att det löste sig, fast problemet borde ha varit det samma vid utskrift från anteckningar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovan Posted March 17, 2010 Author Share Posted March 17, 2010 Det tycker jag oxå, det var ett långsökt fel.... Samma inställning i en XP-dator orsakade att man inte kom åt systemåterställningen i normalt läge och ej heller gick det att köra msconfig, fick där svaret att jag inte var admin...... Det var där jag hittade "felet" Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts