Appcon Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Kanske fel forum för denna konstiga fråga!? Efter att felaktigt valt Notepad som förvalt standardprogram för *.key - HUR RADERAR JAG så jag kan köra min *.key -fil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 (edited) Du kan prova den här fixen...! Den tar bort ditt felaktiga val och återställer standardvärdet. keyfix.reg Windows Registry Editor Version 5.00 [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.key\UserChoice] Edited March 18, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Appcon Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 Du kan prova den här fixen...! Den tar bort ditt felaktiga val och återställer standardvärdet. keyfix.reg Windows Registry Editor Version 5.00 [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.key\UserChoice] Hur otroligt enkelt det kan vara när man har kunskap & vet hur man skall göra! Tack för hjälpen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts