Gå till innehåll

skärmsläckaren funkar inte?


rt-head

Recommended Posts

Postad (redigerade)

skärmsläckaren vill inte funka i mitt windows 7 64 bit.......tacksam för tips hur man lurar igång den?

Kontrollpanelen/Utseende och Anpasssning/Anpassning/Skärmsläckare

Om det är ett fel, testa med att köra en Felsökning via Åtgärdscentret, (flaggan i nedre högra hörnet).

Redigerad av Mats H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annat som kan spöka är trådlösa möss/tangentbord och även Gadgets som så att säga håller liv i datorn.

Jag utgår från att du kan högerklicka på .scr och välja Test och att det då fungerar, eller Exempel i Inställningar för skärmsläckare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Gadgets, ja,

jag har SR's radiogadget, när den är på, så funkar inte skärmsläckaren, annars så är det inga problem!

Redigerad av Mats H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Jag hade själv samma problem för ett par veckor sedan och fick hjälp här på forumet,, tyvärr lyckas jag inte hitta den tråden så jag kan inte ge dig en länk dit men vill minnas att det har att göra med det som "singlemalt" säger,, i mitt fall var det min trådlösa mus som behövde nyare drivrutiner,, därefter funkar der perfekt för mig vad gäller skärmsläckare..

Redigerad av swerogge
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack ska du ha Mats!! hade jag sökt på "skärmsläckaren" istället för skärmsläckare" så hade jag nog lyckats hitta tråden.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack ska du ha Mats!! hade jag sökt på "skärmsläckaren" istället för skärmsläckare" så hade jag nog lyckats hitta tråden.. ;)

Gick in på din profil, och Trådar som du skrivit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...