rt-head Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 skärmsläckaren vill inte funka i mitt windows 7 64 bit.......tacksam för tips hur man lurar igång den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 (edited) skärmsläckaren vill inte funka i mitt windows 7 64 bit.......tacksam för tips hur man lurar igång den? Kontrollpanelen/Utseende och Anpasssning/Anpassning/Skärmsläckare Om det är ett fel, testa med att köra en Felsökning via Åtgärdscentret, (flaggan i nedre högra hörnet). Edited March 19, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rt-head Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 dom varianterna har jag testat....vill inte hoppa igång ändå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Annat som kan spöka är trådlösa möss/tangentbord och även Gadgets som så att säga håller liv i datorn. Jag utgår från att du kan högerklicka på .scr och välja Test och att det då fungerar, eller Exempel i Inställningar för skärmsläckare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rt-head Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 vid test funkade det.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 (edited) Gadgets, ja, jag har SR's radiogadget, när den är på, så funkar inte skärmsläckaren, annars så är det inga problem! Edited March 19, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rt-head Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 ska prova lägga bort den och se om det funkar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rt-head Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 verkar vara musen?....kopplade ur den då funkade det....men det är ju en trådlös microsoft mus.....den ska väll operativet tåla?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Det kan bero på det här: http://support.microsoft.com/kb/913405 Se längre ner på sidan om HID Non-User Input Data Filter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 (edited) Jag hade själv samma problem för ett par veckor sedan och fick hjälp här på forumet,, tyvärr lyckas jag inte hitta den tråden så jag kan inte ge dig en länk dit men vill minnas att det har att göra med det som "singlemalt" säger,, i mitt fall var det min trådlösa mus som behövde nyare drivrutiner,, därefter funkar der perfekt för mig vad gäller skärmsläckare.. Edited March 19, 2010 by swerogge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Här är tråden! http://www.alltomxp.se/forum/index.php/topic/21229-skaermslaeckaren-gaar-inte-igaang/page__p__154674__fromsearch__1entry154674 Svaret var drivrutiner för musen! Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Här är tråden! http://www.alltomxp.se/forum/index.php/topic/21229-skaermslaeckaren-gaar-inte-igaang/page__p__154674__fromsearch__1entry154674 Svaret var drivrutiner för musen! Mvh Mats H Tack ska du ha Mats!! hade jag sökt på "skärmsläckaren" istället för skärmsläckare" så hade jag nog lyckats hitta tråden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Tack ska du ha Mats!! hade jag sökt på "skärmsläckaren" istället för skärmsläckare" så hade jag nog lyckats hitta tråden.. Gick in på din profil, och Trådar som du skrivit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Gick in på din profil, och Trådar som du skrivit! TACK..TUR ATT DET FINNS FOLK SOM DU MED HUVUDET PÅ SKAFT..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 haha, lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rt-head Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 drivrutin gjorde underverk....nu funkar det som det ska.....tack o bock för tips. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts