vajlent Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Kan inte skapa genvägar på skrivbordet längre? höger-klickar, väljer ny, genväg men inget händer... Kan det ha och göra med att min användarmapp av någon anledning oxå blivit "hidden" och ja kan inget göra åt det. Har kryssat ur ALLT för att kunna se den: Kan inte ändra något: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Har du provat återställa dem via återställ mappar till standardvärden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 Har du provat återställa dem via återställ mappar till standardvärden? Japps, inget hjälper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Har du prövat med en systemåterställning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 Har du prövat med en systemåterställning? Hjälper inte då ja inte har en aning om när detta skedde. Sen rensar jag & har väldigt lite plats åt just "restore" för det tar plats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 En kanske helt vild ide. Eftersom detta antagligen har med utforskaren att göra, explorer.exe, vilken alltid startar när du bootar. Prova att stoppa den i aktivitetshanteraren, och sedan prova att återställa mapparna. Annars inga ideer så här tidigt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovan Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Hej Använder du CIS 4? Jag råkade ut för en del konstigheter både på XP och W7x64 när jag bockade ur bocken om att tillåta digitalt signera program... Se min tråd under Office.... Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted March 20, 2010 Author Share Posted March 20, 2010 Hej Använder du CIS 4? Jag råkade ut för en del konstigheter både på XP och W7x64 när jag bockade ur bocken om att tillåta digitalt signera program... Se min tråd under Office.... Micke CIS 4? Comodo menar du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted March 20, 2010 Author Share Posted March 20, 2010 En kanske helt vild ide. Eftersom detta antagligen har med utforskaren att göra, explorer.exe, vilken alltid startar när du bootar. Prova att stoppa den i aktivitetshanteraren, och sedan prova att återställa mapparna. Annars inga ideer så här tidigt! Fattar ingenting!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts