e-son Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 (edited) Mozilla bekräftade i fredags en allvarlig bugg i den senaste versionen av Firefox. Den senaste versionen av Firefox har en sårbarhet som öppnar för körande av godtycklig kod Edited March 22, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Ja förr eller senare var det väl tvunget att komma! Inte helt oväntat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 22, 2010 Author Share Posted March 22, 2010 Ja förr eller senare var det väl tvunget att komma! Inte helt oväntat! Förr eller senare...? Jag tycker dom har duggat rätt tätt... ungefär lika tätt som för Internet Explorer...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Förr eller senare...? Jag tycker dom har duggat rätt tätt... ungefär lika tätt som för Internet Explorer...! Jag har faktiskt inte uppmärksammat det ordentligt tidigare. Mera av "axelrycknings karaktär! Med förr eller senare, ja äntligen uppmärksammar ju även IE's största belackare, rätt eller fel, att även deras favorit har problem. Så jag är mest van att se ngt om Internet Explorer! Skrev ngn gång tidigare, ju fler kockar, desto sämre soppa, avseende Firefox! Och här kom det, i min mening! Tack för bra länkar! Kommer väl i ngt nyhetsmail senare! Ha en bra dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts