Gå till innehåll

Det var första gången i mitt liv


kudden

Recommended Posts

Var på väg hem från landvetter när bilen dog.

Jag visste det var lite bensin i tanken men var 100%säker det skulle räcka.

Fick soppatorsk mitt på motorvägen.Satt säkert i bilen tio minuter och sa för mig själv att detta har inte hänt...

Sedan gick jag ur bilen och knatade till närmaste bensinstation i fyrtio min. och lånade en dunk och köpte ett par liter.

Som tur var blev jag körd tillbaka.

När jag har sett folk gå på motorvägen med en dunk har jag bara tänkt ett ord..IDIOT..

Men så hände det mig.Gud så jag skämdes :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunskap är makt och man lär av sina misstag. Så grattis du är nu ett steg närmare världsherravälde. :P

Om jag hade 40 minuter till bensinstationen skulle jag i första hand ringa en vän, i andra hand fråga publiken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunskap är makt och man lär av sina misstag. Så grattis du är nu ett steg närmare världsherravälde. :P

Om jag hade 40 minuter till bensinstationen skulle jag i första hand ringa en vän, i andra hand fråga publiken.

Ja,jag skulle ringt men var helt paralyserad.

Sedan trodde jag inte det var så långt.Etthundra meter fram var en avtagsväg med en bensinskylt.

Men det klart..Det stod inte hur långt det var :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevlig promenad, du stannar nog upp nästa gång du ser ngn med bensindunk!

Sabla otur!

:D

Det har jag gjort.

I förra veckan stod jag bakom en tant som det fattades två kr.för när hon skulle betala.

I affären skulle dom skriva upp det och hon skulle betala senare.

Då la jag dom två kr.på disken till kassörskan.

Tanten blev jätteglad,och jag också.Man fick göra en god gärning.

Det klart man måste ställa upp men tror att folk är rädda att stanna på motorvägen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja människor som utför osjälviska handlingar för att hjälpa andra, har det nog blivit färre av!

Idag hjälpte jag två små töser att skruva av kapsyler som satt jättehårt på deras PET-flaskor så de kunde stoppa dem i maskinen på ICA. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...