Gå till innehåll

Dolda ikoner i Bibliotek


Roq

Recommended Posts

Hej

Jag har råkat ut får ett retligt och helskumt problem: Ikonerna (musik, dokument etc.) syns inte i biblioteket.

Ikonerna syns om jag går in på mappalternativ och väljer att visa dolda ikoner. Det är väldigt konstigt då man inte kan välja att dölja de ikonerna. Jag vet ju att man kan skapa en mapp och sedan via egenskaper välja att dölja den, men då ikonerna i bilbioteket är lite annorlunda finns inte (eller jag hittar inte) alternativet att visa dem igen.

Det jag vill göra är att få ikonerna att synas igen. Jag använder nämligen funktionen mycket. Jag har ju utforskaren i aktivitetsfältet eller vad det heter (listan nere i skärmen där start ligger) och när jag klickar på den kommer biblioteket upp. Det trista är ju då att man bara ser en tom mapp. Jag vill heller inte köra med visa dolda ikoner eftersom jag antar att det finns en lösning på detta problemet.

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, jag vet ju hur man gör för att visa dolda ikoner. Dock är det ju inte det jag vill. Jag vill ju få ikonerna att inte vara dolda, om man förstår vad jag menar då.

Tack i alla fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...