wego Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Jag har "lyckats" slarva bort genvägen till skrivbordet i snabbstart. Är det någon som har ett bra tips till mig huruvida jag kan hämta/ladda hem tjänsten? Känner mig "avklädd" utan den knappen. Tack på förhand! /wego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Hej, Filen heter Visa skrivbordet.scf Den skall ligga i C:\Documents and Settings\[användarnamn]\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\ (Tänk på att Application Data är en dold mapp.) Bifogar en zippad Visa skrivbordet.scf. Visa skrivbordet.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Redigerar rubriken för lättare referens // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wego Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 OJ OJ OJ! HELT SUVERÄNT! Snabb och korrekt hjälp. STORT TACK JoWa! Tack även till Manneman! Altting fungerar igen och jag går och visslar på en melodi i dur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Varsågod! För att inte så lätt slarva bort den igen, högerklicka på genvägen/filen, Egenskaper, aktivera skrivskydd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wego Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 "Done" Trevlig Påsk! /wego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts