Adnerzzon Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 (edited) Har märkt av att Firefox blivit trögare. Har även problem med uppstarten av läsarn. Vid dubbelklick på ikon händer inget. Det lägger sig som en proscess men försvinner lika fort. Det som funkar efter ett par försök är endast "Felsäkert Läge". Har även en del länkar på skrivbordet. Dessa går inte starta heller. Det meddelande som då visas är: "Ett fel uppstod när kommandot skickades till programmet". Någon mer som upplevt detta? Ska jag köra en backup av mina bokmärken o ominstallera tycker ni? Edited March 25, 2010 by Adnerzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Om Firefox felsäkra läge utan tillägg fungerar så verkar det som att det är något tillägg eller insticksmodul som inte fungerar. Har du prövat med att inaktivera eller avinstallera tillägg och insticksmoduler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 Om Firefox felsäkra läge utan tillägg fungerar så verkar det som att det är något tillägg eller insticksmodul som inte fungerar. Har du prövat med att inaktivera eller avinstallera tillägg och insticksmoduler? Japp, provade att inaktivera allt sådant. Ingen skillnad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Hur går det med en ny profil i Firefox? Beskrivning av hur du skapar en till profil: http://support.mozilla.com/sv-SE/kb/Managing+profiles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 Hur går det med en ny profil i Firefox? Beskrivning av hur du skapar en till profil: http://support.mozilla.com/sv-SE/kb/Managing+profiles Gjort sådant där innan också, likaså nu. Ingen skillnad på det denna gången heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Då är det nog en ominstallation av Firefox som gäller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Hej. Hur gick det? Tycker också firefox blivit slöare med varje uppdatering. Nåt som hänt mig över tid är att jag måste uppdatera ibland för att sidan skall komma fram fortare.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Hej. Hur gick det? Tycker också firefox blivit slöare med varje uppdatering. Nåt som hänt mig över tid är att jag måste uppdatera ibland för att sidan skall komma fram fortare.. Håller med dig att FF har blivit segare och inte visar sidor som dom skall och det vid nyinstallering av FF har dragit till Opera i mångt och mycket Hoppas att detta skall vara fixat med 3.7 eller 4.0 eller nått Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted March 29, 2010 Author Share Posted March 29, 2010 har dragit över till Comodo och Opera! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts