Gå till innehåll

Detta skulle man tänkt för 50-år sedan!


Sunshine

Recommended Posts

Jorden har börjat släckas ned.

Att i dagsläget släcka ner och tänka på miljön är väl nonsens? Det verkar som det gått troll i det hela! Jorden har under mängder av miljontals år utsatts för diverse katastrofer. Så, varför spara NU? Lite för sent påtänkt, eller? Detta är forskarnas fel, dom vill bara ha pengar av vi stackare, som har lite ändå och måste klara vardagen.......

Fel av mig? Rätta mig då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att släcka ner under en timme sparar du ju själv pengar på, eller hur? Samtidigt sjunker energiförbrukningen över hela världen. Hur du får det att gå ihop med att det skulle ge forskare mer pengar begriper jag inte. Elbolagen FÖRLORAR ju pengar på att vi släcker ner...

En liten gest under en timme... men det är ett bidrag som inte kostar pengar. Och detta handlar om miljö... inte bidrag i form av pengar som ska ges till någon.

// Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har vi lågenergilampor överallt, så jag får väl släcka ned min antenn! 145W, o vara utan internet!

Bra gest, speciellt för stadsbor, som blir blinda om det inte finns gatubelysning!

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...