Gå till innehåll

Katalogen är inte tom...


Mank70

Recommended Posts

Hej!

Jag har lite problem med mitt precis nyinstallerade Windows Vista. Jag försöker ta bort en gammal mapp genom att högerklicka på den för att sedan välja "ta bort". Problemet är att då dyker en ruta upp där det står- Fel 0*80070091 katalogen är inte tom. Vad är problemet och hur kan det åtgärdas? Jag hoppas på svar... Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Go kväll Mank70.

Det är så att, skall det raderas en mapp, så måste man först öppna denna och radera de filer som däruti finns. Sedan radera själva mappen. Ibland så finns det filer som används och då ser det ut som att mappen är raderad, men finns kvar ändå. Så kontrollera om det är någon fil/program som används!

Ett tips bara!

Mvh// sunshine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej hej och tack för svaret Sunshine!

Ehh.. jag är ju lite amatör på detta men filen verkar ju vara helt tom.. Finns det ngt sätt jag kan se om så inte är fallet- om ngt däri används? Ngn Windowsfunktion kanske?

Glad påsk/Mank70

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Kolla i felsäkert läge & radera mappen! Skall funka, annars se om om det ändock finns något prg som används! Hoppas att det löser sig, GLAD PÅSK i.a.f....... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...