Gå till innehåll

Nedladdade program i Hämtade filer borta


DAson

Recommended Posts

Vet inte vad som hänt men jag upptäckte att det jag laddat ned inte hamnar i mappen Hämtade filer. Mappen är tom vart det tar vägen är ett fenomen. Har ni hört talas om att det som laddas ned försvinner!?! Det är ganska irriterande att det som jag laddar ned försvinner!

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var inget aprilskämt det var allvarligt det är nåt skumt med det jag hämtar hem t.ex. foobar2000. Jag ser den när den hämtas hem, men sen efter när nedladdningen är klar så är den borta puts väck. Men låt denna tråd låsas tack!

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Detta var inget aprilskämt det var allvarligt det är nåt skumt med det jag hämtar hem t.ex. foobar2000. Jag ser den när den hämtas hem, men sen efter när nedladdningen är klar så är den borta puts väck. Men låt denna tråd låsas tack!

//DAson

Jag känner igen det där också och nåt skummt är det. Fast låsas behöver tråden kanske inte tycker jag.

Jag har själv börjat köra med "lädda ner till", eller "spara som" och manuellt valt destination och då brukar välja till skrivbordet. Då vet jag var jag hittar den och ser om det bara försvinner. När jag laddat ner till skrivbordet har jag aldrig varit med om det försvunnit. Det skulle vara intressant att veta vad det är just med mappen Hämtade filer eller vilken mapp det brukar vara om man själv inte valt ladda ner till annan plats.

Redigerad av Stim
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan bli svårt eftersom jag inte har kvar Win7. Om detta händer igen så vet jag till nästa gång vad jag skall göra om jag då får detta fel igen.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...