Gå till innehåll

Firefox 3.6.3 släppt, nu beta med plugins i separata processer


singlemalt

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Firefox 3.6.3plugin1, ny beta med separat hantering av plugins.

Läggs inte separat utan uppgraderar 3.6.3 om du har den redan.

http://www.mozilla.c...irefox/lorentz/

Firefox "Lorentz" provides uninterrupted browsing for Windows and Linux users when there is a crash in the Adobe Flash, Apple Quicktime or Microsoft Silverlight plugins.

If a plugin crashes or freezes, it will not affect the rest of Firefox. You will be able to reload the page to restart the plugin and try again.

Firefox Lorentz will become part of a future release of Firefox 3.6.

Redigerad av singlemalt
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Hmm.., för mig funkar det utan problem. Har testat allt jag kommer på, kan du ge något exempel där det inte fungerar?

För närvarande är det bara Adobe Flash, Apple Quicktime och Microsoft Silverlight plugins som körs i separata processer. Andra plugins går att lägga in manuellt.

Redigerad av singlemalt
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm.., för mig funkar det utan problem. Har testat allt jag kommer på, kan du ge något exempel där det inte fungerar?

För närvarande är det bara Adobe Flash, Apple Quicktime och Microsoft Silverlight plugins som körs i separata processer. Andra plugins går att lägga in manuellt.

kan dessvärre itne svara på det, det gick inte över huvudtaget att starta Räven....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...