Gå till innehåll

Vad gör man med en skadad installationsdatabas?


Recommended Posts

Hmm... låter som om din köpta Office-CD är korrupt (en tanke som krupit allt närmare dom senaste försöken). Om du kan byta språk vet jag inte... du behöver ett språkpaket, men det beror på om den version du har betalat för, stöder språkbyte. Vad gäller lagligheten så är det som du säger... licensnyckeln är vad du betalar för. Media har ingen betydelse mer än att det måste vara rätt version.

Edit:

Har kollat lite mer på språkpaket... dom är inte gratis! Jag antar att du nu har en engelsk version installerad, utan möjlighet att byta till svenska. Du borde kontakta microsoft och berätta vad som har skett, så är jag övertygad om att du får en ny skiva (svensk).

Tack snälla ni, då ska jag kontakta Microsoft i morgon och se vad dom säger.

Hittade faktiskt ett telefonummer att ringa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Tack snälla ni, då ska jag kontakta Microsoft i morgon och se vad dom säger.

Hittade faktiskt ett telefonummer att ringa.

Jag har fått tag på en kvinna på microsoft. Vi får se vad som händer. Jag har fortfarande inte fått till det.

Det är till och med omöjligt att ladda hem från www.getmicrosoftoffice.com Mitt förstånd håller på att rämna.

Jag var ju idiotisk nog att ta bort min testversion innan jag provade hemladdningen.

I skrivande stund kan jag inte ta hem din igen.

Tack och lov kommer en nyhelg. Det jag inte blir klok på är: om det vore fel på min dator borde jag väl inte kunna ladda en andra program eller installera office 2003, det går hu bra som helst.

Finns det någon som har något nytt uppslag, annars återstår nog bara att ge upp.......skittrist

Redigerad av annika60
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...