TPCJ Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Jag har ett problem min klocka på dator vägra att ställa in sig till sommartid. Mer en riktigt jobbigt. E det någon som vet hur man ställer in den så att den kör sommartid? Givetvis har jag testa att ställa fram den en timme och ner dator startas som så är den tillbaka i vinter tids läge igen.. och prova att hämta tid med internet tid... men funkar ej en då.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Hej! Klicka på klockan i det nedre högra hörnet, ändra inställningarna, så får du ett flertal alternativ! Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TPCJ Posted April 11, 2010 Author Share Posted April 11, 2010 Tack för snabba svaret fast har testa att ändra och klickat där inne. Till och med ändra tidzon med inte det heller hjälper. Någon annat tips kanske. fundera på att dra om dator lite jobbigt att inte ha rätt tid på dator... Den är den jag mest kollar på... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Provat fliken internet tid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TPCJ Posted April 11, 2010 Author Share Posted April 11, 2010 Självklart Det första jag testade med hittar endast vintertid... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TPCJ Posted April 11, 2010 Author Share Posted April 11, 2010 Hittade det Någon stans... Tusende tack för hjälpen !!!! TPCJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 (edited) Kanske en snygg klocka i tray och som ställer om klockan när du vill, med automatik från Elmue och programmet är gratis. Bilden visar min klocka med Elmues program i Windows 7 Ultimate. http://www.netcult.c...lmueSoft-en.htm Edited April 11, 2010 by OlleBull Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts