e-son Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 (edited) ...Fick för mig att köra Internet Explorer Platform Preview (IE9) i Peacekeeper...! Edit: Bilden är naturligtvis redigerad... dock inte resultatstaplarna! Edited April 12, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Tror att vi behöver detaljerade resultat, då IE8 får 0 Complex graphics. Körs det testet på IE9? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 (edited) Tror att vi behöver detaljerade resultat, då IE8 får 0 Complex graphics. Körs det testet på IE9? Nope...! Edited April 12, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 OK, då blir det en rättvis jämförelse (mellan IE8 och IE9). Inte så uselt resultat, med tanke på 0-resultatet för Complex graphics. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 OK, då blir det en rättvis jämförelse (mellan IE8 och IE9). Inte så uselt resultat, med tanke på 0-resultatet för Complex graphics. Kan väl bli okey så småningom... med tanke på att det bara är en "preview". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 var hittar jag IE9? kommer inte på min update? Eller vilka versioner finns i nuläget? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 var hittar jag IE9? kommer inte på min update? Eller vilka versioner finns i nuläget? Det finns inga "versioner"... det är inte ens en komplett webläsare i nuläget. Åtminstone ingen som är åtkomlig för oss vanliga dödliga. Vad som finns är just det jag skrev... Internet Explorer Platform Preview! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts