CGD Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Jag har kommit en hög filmfiler. mkv och olika sorters avi filer. Vissa utav avi filerna är direkt spelbara via usb ingången på hemmabions DVD spelare. De flesta med Dolby Pro Logic II men en del med DolbyDigital. Men mkv filerna och många avi filer är inte spelbara. Så hur kan jag göra dem spelbara? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Konvertera dem... ett bra gratis alternativ är Format Factory. Ett program som kostar men som konverterar OCH bränner är ConvertXtoDVD. Ett kanonprogram där du kan göra dina egna menyer osv. Går bra att lägga på USB istället för skiva. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 Jag har nu prövat de program du föreslog och hel del andra men det blir inte rätt. DVD spelaren vill endast ha DivX filer med DMF och jag har inte hittat något som gör filerna rätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts