pola Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Tror inte att detta problem är speciellt för Windows 7 då jag har upplevt det även på datorer som har Windows XP installerat. Problemet är i alla fall att när jag klickar för att få fram quick launch så låser sig menyn i några sekunder, och man får bara upp en blank meny. (se bild nedan) Efter några sekunder så släpper det. Menyn försvinner och man kan klicka som vanligt och få fram alla ikoner. Är väl inte det största problemet i världen. Men det vore nice om nån vet vad det beror på, och om det går att lösa på nått sätt. Tack på förhand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Verkar vara samma bugg som jag upplever med mitt verktygsfält...! Har dock inte märkt av det på något annat OS än Windows 7. http://www.alltomxp.se/forum/index.php/tracker/issue-20-mina-dokument-som-verktygsfaelt/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts