Bobban70 Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Detta är kanske en konstig fråga men jag måste ställa den här ändå. Ibland har man fått något fel på datorn så att den startar om och då får man upp en ruta där man kan välja "starta senaste fungerade boten" typ. Nu kommer min fråga: Hur i h...e skall jag kunna välja något när inte mitt usb-tangetbord funkar i detta läge...!?! Är det så att någon inte har tänkt till eller har jag missat någon inställning i biosen...? Tack för ett underbart forum för oss som inte är men vill bli bättre på detta evighetsprojekt "datorer" :!: :!: :!: Bobban70 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Hej Du måste aktivera USB-keyboard eller något liknande i BIOS, vad det exakt heter beror på vilket bios du har. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobban70 Posted January 24, 2006 Author Share Posted January 24, 2006 Okidoki... Skall kolla en gång till när jag kommer hem. Kommer inte ihåg vad mitt bios heter... Jag återkommer ifall det skiter sig..! Tack Bobban70 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobban70 Posted March 1, 2006 Author Share Posted March 1, 2006 TACK Venoms ! Det funkade! Bobban70 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts