Gå till innehåll

Visa din telefon!


Manneman

Recommended Posts

Tänkte att vi kunde ha en tråd liknande "Skrivbordstråden".

Om vi väljer att visa ett foto på telefonen eller en skärmdump på hemskärmen är upp till var och en. Skärmdumpar kan man ta på ganska många telefonmodeller. I många fall kan det dock kräva att man tar hem en applikation.

Vi testar och ser hur detta kan utvecklas.

Som i skrivbordstråden håller vi oss till samma regler!

-------------------------------------------[REGLER]------------------------------------------------

1. Alla får posta bilder på/från sin telefon.

2. Alla bilder duger

3. Alla telefoner är välkommna.

4. Var beredd på frågor från andra, om hur du har stylat din telefon.

----------------------------

Om du inte gillar vad du ser?

Man får inte skriva något nedlåtande mot någon annans publicering. Eller att på något sätt

försöka göra någon ledsen.

Inga dumma kommentarer, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 154
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Jag börjar.. här är min iPhone. Den är jailbreakad på senaste firmware 3.1.3 men inte upplåst. Har moddat den ganska ordentligt.

Temat heter Matte Nano med tillhörande ikoner. Låsskärmen heter Nobelis. Ett stort projekt var att få bort texten på slidern... då den är slimmad så hamnade texten ovanför. De moddade låsskärmar som finns ute är anpassade för engelska språket och tar inte bort denna texten... men med lite lirande så funkar det.

post-738-1271828217,12_thumb.png post-738-1271828245,8_thumb.png

//Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen inte vad ni har väntat er, men här är min...! :D Nokia 5210 (Nokias svar på Erikssons jobbnalle "Hajfenan")

Inköpt kontant utan operatörslåsning 2001. Har åkt i golvet/marken från byggställningar ett flertal gånger. Åkte i vattnet från båtbryggan 2002 (flyter). Har bytt batteri på den 2 ggr, och varje gång insett att jag inte behöver köpa någon ny telefon eftersom jag använder den enkom till att prata i. Har aldrig känt något behov av att varken surfa, läsa mail eller hitta vägen med hjälp av en för liten skärm med hopplös knappsats...! ;)

post-1936-011547700 1283516924_thumb.jpg

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-10900-1271843058,39_thumb.jpg post-10900-1271843031,52_thumb.jpg

Stolt innehavare av dessa eminenta lurar, som båda är i drift!

Nostalgi ut i fingerspetsarna... Din walkmantelefon... det var den första Walkman-telefon jag hade. Glömmer aldrig hur jag låg under parasollet på stranden och lekte med den när dom andra solade och badade... då var man inte så populär :D . Nyhetens behag vet du....

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

t_sAcUipqNE.gif t_tYVJcLKhx.gif

Gamla luren som nu är backup är en Sony Ericsson W800i som tjänat mig flitigt sedan den kom ut för ca 5 år sedan.

Nya luren som införskaffades för en vecka sedan är en HTC Desire som är helt underbar och kommer säkert hänga med ett bra tag. Dock inte lika länge som den gamla för nu händer det ju verkligen grejer med mobiler!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En Sony Ericsson Vivaz , moddningen består i att backgrunden är ändrad , vet inte om man kan modda den, någon som vet.... Någon som vet hur man fixar skärmdump med den telefonen.

post-9713-1271873184,45_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

En skärmdump av nya iOS 4. Några dagar i förtid... släpps på måndag 21/6.

Bild på hemskärmen samt när man öppnar en av mapparna. Man kan använda samma bakgrund på låsskärmen som hemskärmen.

post-738-059255700 1276931856_thumb.jpg

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Kan man få in energy, nrJ och bandit rock på sin Vivaz tro... det måste vi söka efter...

Har sett en app med massa tyska radiokanaler

Tänkte visa SBP Shell på en Vivaz också

post-9713-018356700 1276941367_thumb.jpg

post-9713-025448900 1276941349_thumb.jpg

Skype för Vivaz

post-9713-064447700 1276941430_thumb.jpg

post-9713-074436200 1276941400_thumb.jpg

Windows Live Messenger 6.10, 6.20 finns men funkar inte

post-9713-006849400 1276941460_thumb.jpg

Kommer under dagen samt imorgon att göra en avdelning med saker till vivaz på min hemida, har lite översättning kvar bara

Redigerad av PCGuiden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gör "Always-on"?

Hela namnet är Always-On Mail, vilket är programvaran från Seven Networks för synk med Lotus Notes. Synkar mail, kalender och adressbok, men jag synkar bara mailen. Arbetsgivaren står för det. Man kan lägga till 5 egna konton, Gmail osv.

Har du någon idé om hur jag kan föra över kalendern från Sony Ericsson Sync till X10?

Med P1:an synkade jag mot Outlook, men det har inte X10 stöd för. Synkade därför över kalendern från P1 till Sony Ericsson Sync, men sen kommer jag inte vidare med att få över till kalendern i X10. Sony Ericsson Sync nås från PC Companion i datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...