göte Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 (edited) Hej alla Efteratt ha sanerat lite bland mina datorer så har jag flyttat ett mailkonto till min huvuddator där jag nu i Outlook 2007 lagt in två konton men............ Kan man ha olika adressböcker - har behov av att skilja dessa åt då den ena är av privat karaktär och den andra tillhör en förening som jag ofta kör ut gruppmail till - och hur gör man i så fall. MVH Göte beklagar stavfelet i rubriken Edited April 23, 2010 by Manneman Stavfelet fixat! För kännedom: Växla till full redigering ger dig tillträde till hela tråden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Det ska inte vara några problem, du kan skapa fler adressböcker på samma meny där du hittar kontoinställningar, jag minns inte exakt hur du kommer dit men det är Verktyg - alternativ eller något sådant. Du kommer att hitta en flik med "Adressböcker". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts