bobcat Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 (edited) När jag installerar Opera browser på datorn så finns den inte med i alla program , någon som kan ge en förklaring till varför . Kör win 7. Edited April 24, 2010 by bobcat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Kör inte själv Opera... men kan det tänkas vara att du får frågan under installationen om du vill skapa genvägar på Startmenyn? Har du tackat Nej så är det sannolikt därför... // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobcat Posted April 24, 2010 Author Share Posted April 24, 2010 Kör inte själv Opera... men kan det tänkas vara att du får frågan under installationen om du vill skapa genvägar på Startmenyn? Har du tackat Nej så är det sannolikt därför... // Manneman Hej. Det kommer inte upp några frågor överhuvudtaget utan den kör install. som vanligt . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Det är faktiskt en hel del installerade program som inte visas under Alla program, varför har jag inte listat ut ännu. Men vill man lägga till något så kan man göra så här, http://www.sevenforums.com/tutorials/296-start-menu-all-programs-add-delete-shortcuts.html Testa Öppna delade Start-menyn också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbe-xjo Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Har använt Opera minst 10 år, jag har både 10.51 o 10.52 bygge 3370 nu och jag har båda på Program (x86) ock finns i alla program, kör Opera som standard sen länge Kollade du vid installation var Opera skulle installeras någonstans? Program eller Program (x86) om det kan ha betydelse vet jag inte Använder W7 64-bit //Tobbe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts