PCGuiden Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Jag vet att dom finns och är gratis men jag kan inte komma på vad dom heter. Någon som kan hjälpa mig på traven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 MyPhoneExplorer... vad jag vet har det inte stöd för de nya Symbian-modellerna. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted April 25, 2010 Author Share Posted April 25, 2010 Laddade ned programmet men programmet fann inte min vivaz Fler förslag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 http://www.oxygensoftware.com/en/products/symbian/opm/ Har dock aldrig testat det! Varför söker du alternativ? Funkar inte PC-suite? // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted April 25, 2010 Author Share Posted April 25, 2010 Nja vill söka nya vägar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Nja vill söka nya vägar Bättre anledning än så kan jag inte tänka mig! // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted April 25, 2010 Author Share Posted April 25, 2010 Varför använda orginalet om andra program kan göra saken bättre.... " Jag måste köpa volvo orginal reservdelar för dom är bäst" håller inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Min SE k750i funkar inte till W7 ihop med MPE och det är jag fortfarande förbannad över.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Min SE k750i funkar inte till W7 ihop med MPE och det är jag fortfarande förbannad över.. Låter konstigt... PC-suite funkar fint med W7, även enligt SE hemsida. Funkar inte PC-suite för dig så testa det första tipset i denna tråden. Funkar utmärkt i W7. Nu handlar tråden om alternativ till PC-suite till en SE med symbian-os i telefonen. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 MyPhoneExplorer... vad jag vet har det inte stöd för de nya Symbian-modellerna. Laddade ned programmet men programmet fann inte min vivaz MyPhoneExplorer 1.7.6 har stöd för Vivaz, Satio... Släpptes för några dagar sedan. http://www.fjsoft.at/en/downloads.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 15, 2010 Author Share Posted May 15, 2010 Tackar för det , laddat ner nu skall kolla om det funkar så småningom... har lite annat för mig först.... Men jag återkommer med resultat.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Tackar för det , laddat ner nu skall kolla om det funkar så småningom... har lite annat för mig först.... Men jag återkommer med resultat.... Jag testade med min Satio och det fungerar. Torde vara samma med Vivaz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 15, 2010 Author Share Posted May 15, 2010 Ja vi får väl se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 15, 2010 Author Share Posted May 15, 2010 Ja det fungerade ju alldeles perfekt, jag är nöjd och allt funkar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts