nook Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Hej. Hoppas detta är ett bra forum! Jag har en dator med dubbla XP installerat. Jag tror det är gjort med XP:s inbyggda funktion för sådant. När jag startar datorn får jag upp en meny (typ dos) där jag kan välja operativsystem och en nedräkning startas. Jag skulle vilja blåsa ut det ena av dessa och installera ett nytt fräscht istället för det, men alltså ha kvar det andra. Hur går jag tillväga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 http://eforum.idg.se/topic/219912-ominstallera-ett-av-tva-installerade-win-xp/page__pid__1091008__st__0entry1091008 Fick länken av en god vän! Vad mig anbefaller tycker jag det är ett bra förslag du fått... Välkommen till forumet! // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nook Posted April 26, 2010 Author Share Posted April 26, 2010 Tackar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts