Andreas_ Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 (edited) från en win7 hemsida: Win7 SP1 rocks Windows 7 Service Pack 1 is unbelievable! I have just installed it and already I've noticed a 25% speed boost. Not only does Windows 7 boot faster, but programs are also noticeably faster as well. FINALLY they have addressed the taskbar issue and it's much better now. Now you don't mistake your running programs for quick-launch programs. RAM is better allocated too, so even with 1GB this thing flies. I never thought I'd say this, but well done Microsoft! http://www.windows7update.com/win7-sp1-rocks.html -- tror ni på detta att sp1 verkligen förbättrar windows 7 mer ? för många eller nästan alla säger att sp1 är inte så bra som alla säger, det är bara massa uppdateringar som redan släppts av windows 7 update. Edited April 29, 2010 by Andreas_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Nej, det låter smått otroligt och sålänge detta baseras på upplevd prestandaförbättring så är det taget ur luften skulle jag påstå. Ge mig resultat så tror jag på det Det primära SP1 kommer att tillföra är en samling buggfixar och säkerhetsuppdateringar, man ska inte tro att man får 25% bättre prestanda och att Windows 7 blir så mycket snabbare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Hej, undrar vad han klockat som är 25% snabbare, och jämfört med vad? En form av Benchmarktest hade nog varit trovärdigare. Vi får väl vänta och se! Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts