berraåsnobben Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Mitt outlook har totalhängt sig. Är en som skickat en fil på 7 mb men händer inget utan programmet har hängt sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Testa att starta om det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
berraåsnobben Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 Jag har startat om datan Jag har återställt den till en tidpunkt innan mailet kom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Post It Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Jag har startat om datan Jag har återställt den till en tidpunkt innan mailet kom. Du kan pröva att köra verktyget SCANPST.EXE, normalt finns den i mappen C:\Program files\Microsoft Office\Office12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts