berraåsnobben Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Har fått ett mail som jag vill ta bort utan att gå in i outlook var ligger det på min dator har win XP och office 2003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Outlook sparar bland annat mail och personliga mappar i en .pst fil (som standad namn kallad backup.pst). Det är nog samma sökväg men för Office 2007 och Windows 7 ligger den under C:\Users\användarnamn\AppData\Local\Microsoft\Outlook\backup.pst Hur du sen tar bort ett mail utan att gå in i outlook vet jag inte. Varför inte göra det från Outlook? Verkar bökigt att göra på andra sätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
berraåsnobben Posted May 3, 2010 Author Share Posted May 3, 2010 Jag ville ta bort inlägget för det spärrade hela mitt mailprogram. Nu har jag fixat det med en massa tur hur vet jag knappt men det funkar iallafall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts