Raven_Crystal Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Tänkte jag skulle ha Segoe UI för oformaterad text i Internet Explorer 8 men kan inte hitta det? Det finns bara inom "Teckensnitt för webbsidor" under inställningarna för teckensnitten i IE så jag undrar om: Går det att göra så att man kan ha Segoe UI även för oformaterad text? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Om du letar fram denna bild och ändrar teckensnittet så blir allt i datorn och webbläsaren IE i teckensnittet du anger Du måste bläddra fram till Icon ändrar du skrivbordet blir det bara knas.. Hoppas detta var det du sökte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven_Crystal Posted May 7, 2010 Author Share Posted May 7, 2010 (edited) Om du letar fram denna bild och ändrar teckensnittet så blir allt i datorn och webbläsaren IE i teckensnittet du anger Du måste bläddra fram till Icon ändrar du skrivbordet blir det bara knas.. Hoppas detta var det du sökte Nej. Det var redan inställt på Seoge UI där du visade? Det är såhär jag menar: Ursäkta den vart lite stor bilden Edited May 7, 2010 by Rim_Frost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Simonsson Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Vet inte om du blir klokare av detta blogginlägg, men du kan läsa lite mer om plain text fonts på http://blogs.msdn.com/michkap/archive/2006/02/19/535046.aspx "Plain Text Font" means a fixed pitch or monospace font. Unless your font is a monospace font it will not show up in that area. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts